Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Kaka Fåni - 16 juni 2008 15:34

 


Jag regnar bort... och regn ska det bli hela veckan :-o Hallå! Har jag missat nåt eller var det inte så att vi skulle få en kanonsommar i år???


Vaknade med en sådan skallebank att jag fick börja morgonen med en treo och en spruta imigran, hejja, hejja... *urk*


Jobbar, shoppat kläder, klipp håret, blivit blöt av REGNET! :-E och haft det allmänt trist...


Blev nästan överkörd på ett övergångställe... gångtrafikanter hade grönt, grönt för cyklister men när jag cyklade över så kom det en j-a idiot i silverfärgad BMW som gasade på utan bara den och hade jag inte cyklat allt vad jag kunde så hade han kört på mej...

 

Vi hade ögonkontakt så jag vet att han såg mej så den jäveln gjorde det med flit... ungefär som om JAG hade rött och nu jävlar ska han skrämmas... jag hade grönt. Nästa gång nåt sånt här händer (för det händer ofta) ska jag fan kasta mej av cykeln så de kraschar över den! Då kan DE förlora körkortet :-E



Det enda positiva i dag med allt regnande är att häcken med Thujor växer som tusan =)

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards