Alla inlägg under januari 2007

Av Kaka Fåni - 30 januari 2007 21:51


 

Lägger jag in en bild på en av mina vänner =) Den som först kommer på vem det är vinner två biobiljetter ;O)


I övrigt suger livet lite mera fett än vanligt just nu men det rullar på. Plussgrader och regn mitt i snön gav en kick uppåt utan dess like! :-)


Planer framöver? Öhhhhhhhh Göra av med pengar jag inte har för att impa på folk jag inte gillar? Bra plan!


By the way har min telefon och spel kommit :-) Lekte ringsignaler som en värsta toåring i nästan en timme! :-D

Av Kaka Fåni - 26 januari 2007 14:46


Telefoninköpet + PSP, man fick ju ett spel också med på köpet så helt billg var inte min själ till Tele2! :-D

Av Kaka Fåni - 26 januari 2007 14:46


I dag enbart 4 grader minus, snart är sommaren här! Nu går det bra med både tygskor och mindre tjock jacka *glad igen*


Rusat runt på stan och skaffat mej en präcktig skallvärk och en påse barnkläder från Lindex. Andra må gilla fräna bilar och spel på Lotto, min drog är skor och barnkläder :) Ja, ja, leksaker också :)


Skaffa mej en ny telefon igår för "en krona" också föresten, får se när den kommer, jag, som alla andra(?) gick på reklamen, betala bara så här lite varje månad och du får... jag fick en telefon från Nokia, en PSP enhet och min själ såld till Tele2 i två år :)

Av Kaka Fåni - 25 januari 2007 10:56


Jag har nu lagt in en blocketannons på tonåringens skor! :-D


Lever nu undercover en tid framöver =)

Av Kaka Fåni - 14 januari 2007 21:39


Följande sko (??) gick tonåringen ut med och for till skolan i vid minus 22 grader! :-o


Ja hon har faktiskt fler skor! Hon har två par andra i samma märke men si de duger inte. Sammanlagt tror jag att hon samlat på sej ett 10tal par skor men det här på bilden är de enda som enligt henne är sköna (????) och passar till hennes byxor och de färger hennes olika byxor (en vink om att hon vill utöka sitt förråd av byxor, helst inköpta live i stockholm... *funderar*)


Nu har jag hotat att slänga de där skorna vilket enbart resulterat i att hon numera förvarar dom på sitt rum :-o

Av Kaka Fåni - 10 januari 2007 12:53


 

Alla helger är över och den som snackar om depression för att man måste tillbaka till jobbet... NOT ME! Fy tusan vad skööönt! :-D


Inga klängande ungar 24 timmar om dygnet, inte laga mat, frukost, mellanmål, kvällsfika och gud vet allt flera gånger om dagen! JIHAAA!


Väderleksrapport 9/1-2007


Natten till idag, storm klass 2 dvs. gå helst inte ut om du inte måste. Taket ligger kvar, alla leksaker på gården har blåst till grannen liksom höstens alla löv.


Dagstemepratur +5, vidstilla och omolningt.


Planer för 2007 eller hmm.. dröm (?), skaffa en hund. Alltså, ända sedan jag var barn har allergiker i min familj satt stopp för allt vad djur heter! Förföljd! :-(

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards