Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Kaka Fåni - 13 juni 2008 16:10


Köpt häckplantor, 20 st... för 59:- styck... 1.5m höga Thujor... Det svider HÅRT att veta att jag i April köpt 160 st. för 100:- st... som bara var c:a 1m höga... Gräma sej... DET är bara förnamnet...


---------------------------------------------------------------------

Skolavslutningför mitt Bonusbarn. Det var en superfin avslutning i kyrkan med sommarbön och psalmsång! Något som Stockholmarna i sin feghet slutat med för att inte stöta sej med invandrare... I vår kyrka blandades alla och tom. muslimerna var med i kyrkan utan problem! Så vad har ni i Stockholm för problem med kyrkavslutningar som är en SVENSK tradition sedan 100 år om inte mer?!


Hur i h-e kunde ni föräldrar gå med på att avsluta denna tradition pga. folk som valt att komma hit?! Jag tror de skäms lika mycket som jag att INTE få ta del av våra traditioner och att de (utan att ha bett om det!) har blivit skälet till att många som jag är förbannade för att de (även om det itne är dom som drivit på beslutet) sunkat ner avslutningarna och förstört våra traditioner! Jag tror inte att DE vill bära det oket för idiotbeslut av politiker i Stockholm!


(Bild från kyrkan kommer inom kort)

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards