Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Att ligga på toppen...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:23


Jag har sett att det finns lite olika topplistor här på Bloggagratis... och hur enkelt är det att bli med där... :-(


Mest kommenterad... Inte en chans, ingen kommenterar ju mina tröök (?) inlägg så där har jag varit med EN gång och då nästan sist i topp hundra listan :)


Populärast... Kanske? för att slinka in på den listan om än bland de absolut sista så måste min Blogg få minst 62 unika besök per dag... den här bloggen verkar ha fastnat på c:a 50 per dag... (Vilka är ni??! :o) )


Aktivaste Bloggarna... Ja, jo... här finns jag med :-) kring plats 30 men vad krävs för att bli etta? Att man skriver minst 20 inlägg per dag :-o Vem gör det? Och hur kan man klämma ur sej c:a 20 inlägg om dagen med någon form av vettigt innehåll eller iaf snäppet över blaj om man inte är typ... Bloggare på heltid? :-o


Jag kommer troligast att vara utan topplistning... jag är inte tillräckligt aktiv även om jag försöker (inte så jälla lätt när man inte har ett så fruktansvärt intressant liv för tillfället... typ! och jag har svårt för att hitta på intressanta saker att sätta på pränt...)


Med detta följer också att jag kommer ha svårt att få många besök samt att de som besöker mej vill ju inte kommentera! Jag har nu sjunkit så lågt att ni tom. kan få skriva apa och jag lovar att godkänna även dessa kommentarer :o)

 
 
Dysnomia's

Dysnomia's

15 augusti 2008 17:45

Tänker inte skriva bara "apa" nu när jag ändå plitar, även om jag faktiskt blev bra sugen.. *S*
Läser då och då, jag är så faschinerad av ert ekipage. Det är..STORT!! :-D
Sen har jag insett att vi troligen bor ganska nära geografiskt och då är det alltid intressant att läsa vidare. Man kan relatera bättre då?

Så, nu har du fått en kommentar. Lovar att skärpa mig och skriva mer och bättre i framtiden! ;-)

http://dysnomias.wordpress.com

 
Ingen bild

Kakan

15 augusti 2008 20:57

Kul att höra ifrån en som brukar susa förbi här :-) Spanade in din Blogg och fick mej en nostalgi schock :-o (Big Brother) och en insikt, du verkar Blogga på ett proffsställe :-o, snygg och bra blogg hade du också! Det lär bli fler besök från mej :-)

 
Dysnomia's

Dysnomia's

15 augusti 2008 21:18

Jamen jaaa!! Jag hamnade i ett BB-rus där ett tag och planerar nog mer BB-nostalgi i bloggen framöver! Ju mer jag glider in på BB desto mer minnen framträder.
Stackars Kotten hade jag ju glömt bort, tex!! *Asg*

Och nu när jag susade in här igen, så ser jag megaekipaget igen. Fasen, det är verkligen _hus_vagn, med betoning på just _hus_!
Hoppas ni får bra väder. Även med ett sånt ekipage vill man kunna göra annat än att spela Yatzy. :-)

Och tack för dina snälla ord! :-)

http://dysnomias.wordpress.com

 
Mela

Mela

15 augusti 2008 22:21

Jag e här å Kikar ibland..
Lika bra å lämna lite avtryck.. =)

http://skjutenskata.blogg.se

 
Ingen bild

Kakan

15 augusti 2008 23:20

Dysnomia

Hur kan man glömma kotten? :-o ;O)

Spela Yatzy?!?! Du här snackar du med en prylgalning, här har vi både tv och playstation för regninga dagar ink. bärbar dator, fia med knuff och yatzy finns i och för sej även elektronikst! :-D

Din blogg var verkligen snygg och tro på fanken att jag provade den sajten också vilket fick mej att känna mej "efter" då jag inte fatta flaska av hur man använder sajten (ska nog blogga om den upplevelsen tror jag *S*)

 
Ingen bild

Kakan

15 augusti 2008 23:24

Mela

Tack för ditt inlägg! och efter att ha besökt din Blogg så känns mina 6 piercingar och tre tattos helt plötsligt futtigt :-o

 
stort och smått

stort och smått

16 augusti 2008 19:05

Hahaha! Jag skrattar för mig själv åt ditt inlägg!
Jag hamnade överst på aktiv-listan en gång. Hoppla! Jag har verkligen inget liv tänkte jag! Det var min första semestervecka tror jag och regnet vräkte ner och jag hade inget att göra... bara skrev en massa blajjinlägg... Dvs inget av värde.

http://agneta.bloggagratis.se

 
Wizy

Wizy

19 augusti 2008 12:53

Haha!
Jag tror jag har lite meningsfulla inlägg i min blogg eftersom jag mest gillar att skriva några djupa inlägg om dagen om "djupa" innehåll. Som hur det är att vara anhöring till en sjuk människa osv. :P

Och med det har jag kunnat komma enda till 4:e plats på "Mest aktiva" så jo, intressanta inlägg går också ska du se :)

//Wizy

http://www.wizy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaka Fåni - 17 augusti 2008 14:48

  Nu kommer det inte fler inlägg här utan jag håller på och flyttar över alla inlägg till följande adress:   http://kakafoni.wordpress.com     http://www.vildawebben.se ...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:40

  Del två... lilla hallen ink. stora klädskåpet där och bokhyllan mitt emot, brödburksbänken och bänken i hallen, sovrummet...skrot och åter skrot och massor med damm :-o 3 timmar, nu har jag bara 7 rum kvar, 2 badrum och tvättstuga och med denna ta...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:22

  Inget för den lättskämda att se på men... hur tusan gör han det här tricket? ...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 00:20

  Lillflickan har nu äntligen kommit in på gymnastik efter att jag har fått köa i över ett år. Hon vill så gärna gå på gymnastik men min egen glädje över att äntligen ha fått en plats till henne har nu börjat blandas upp med en massa oro.   Ja...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 00:01

När jag surfar runt på Internet på olika sajter så brukar jag hålla ögonen öppna efter hunkar för att sedan servera dom till "kusinen". Denna gång har jag haft lite hjälp och för att vara riktigt säker på att mitt senaste fynd på tre hunkar samtidgt...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards