Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Kaka Fåni - 3 augusti 2008 22:16


Då och då när jag lämnar min dator oövervakad så lånas den och då kan det hänga kvar en del adresser... Nyfiken som man är så tittar man efter vart de leder och nu sist hade vår 12 åriga kille varit framme och vad fann jag då...


http://www.stickpage.com


Mamma mia! :-o Vi har en killer i vårt hus! Dags för skolkuratorn nästa? :-D På min tid fanns Drutten och Gena och Fablernas Värd och John Blund... i dag finns motorsågsmasakern i barn version? :-o Vart är världen på väg  =)

Av Kaka Fåni - 3 augusti 2008 20:26


Ja jag är en sucker för roliga djurklipp :)


Av Kaka Fåni - 3 augusti 2008 20:15


Alltså, slå mej för att jag klagade på värmen tidigare... för även om regn är bra för mina buskar så två dagar av hällregn och enbart 14 grader varmt i snitt faktiskt lite väl illa! Blää :-(


Som jag skrev tidigare, när det närmar sej en tur med husvagnen så kommer det bli 12 grader och hällregn... :´-(


Idag en typisk innedag, plockat undan en massa leksaker och bakat kakor (choklad, kanel och vanilj) dvs. inga stora världsomspännande händelser här inte :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards