Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Kaka Fåni - 1 augusti 2008 21:38


Alltså... i dag har det varit c:a 22 grader varmt och jag har småhuttrat hela dagen och fått använda långärmat :-o Typ... aldrig kan det vara bra va? =)


Varit på stan med tonåringen och ordnat henne ett konto och id-kort där det senaste var en fint från min sida... Jag har i två år försökt få henne att ordn id-kort utan att lyckas... så denna gång sa jag att vi ska "bara" ordna konto och nytt kort för bankomaten... (henne gamla käkades upp av bankomaten för för många felslag...) Väl nere gick jag in på polisstation för att jag skulle ha nytt pass men väl vid kassan puttade jag fram henne och lämnade fram hennes personbevis HE HE HE Argare än hon blev just då får man leta efter! :-D


Hon fick dock sin hämd mycket fort för när det blev min tur så blev mitt kort så himla taskigt så jag såg ut som en galen, förbannad... galen... nyss utsläppt från psyk... hmm... Hon garvade så mycket så hon föll i hop i en hög på väntbänken och faktiskt... jag med för det var ett hemskt kort... och hon i kassan skrattade också... om jag ska vara helt ärlig :-D och DET är ett säkert bevis på att jag kommer ha Sveriges galnaste kort på id'et! :-D hmm... och i passet :-o


Käkade på McDonalds sen med hela familjen och shoppade lite kläder till alla barn ink. tonåringen.

Av Kaka Fåni - 1 augusti 2008 01:05

Kan det bli mycket roligare än så här? Länge leve prutthumorna! =)

Av Kaka Fåni - 1 augusti 2008 01:02


Fortfarande så jälla hett så man inte vet vart man ska ta vägen!


Trist insikt, 1:a augusti och vi börjar knalla i väg från sommaren :-( Hellre hetta än rutten höst med regn, förmultning och döende växter och mer regn :-(


Tröst i mörkret! Min häck kommer vara grön året om *lite glad* :O)

Av Kaka Fåni - 1 augusti 2008 00:56

JÄMSTÄLLDHET! Minns ni debatten om att tjejer kräver toppless ok på alla allmänna badhus? Go for it säger jag bara! men då tycker jag även att killarna ska få dingla runt med sina ballar på badhuset! Eller...?


Upp till kamp killar för jämställdheten och tag lärdom av denna film! Let's get some balls out! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards