Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Jag dööör...

Av Kaka Fåni - 31 juli 2008 12:53


29 grader i skuggan sedan klockan 10 i morse. Har aldrig längtat så mycket efter jobbets AC-anläggning som nu :-o Kommer troligast sitta mest i husvagnen på tomten i dag = AC =) men... det är itne samma sak när inte "kusinen" ligger i den andra soffan! :-o


Tillägg: Jag har fått en mega konstig engelsk kommentar som jag inte fattar ett smack av! Fattar någon vad som står? Upplys då gärna oss andra.



 
 
Ingen bild

bjorn

31 juli 2008 12:56

Ang Ulf Ekman
This is a damned sham. If you have a minimum of experience and insight.
Tex television podium for the elections with Alf Svensson and laughed at Göran Persson (and himself arbetarintervju and "boasting of it").
In the circumstances, "went to the U.S and studied for a pastor / priest" and 80-t nyl spirit of bla contempt for physical disability (wikipedia electricity etc., that bluff interpreters' disease is evil ").
Religionsförbudsandan of the Basic Law for example tillhörighetsförbud (children's etc in the Swedish church).
Uppsala etc and triggning elements in the environment (ärkebiskopsstift etc)
Would väck course, as well as the monarchy for a long time ago
SEN DÖMA AND NOT ALL OF A SKITSTÖVEL SKULL - I mean, so it strikes the immigrants, criminals and the general public, etc.
But Christians and religious - make use of course, blah contribution, society, etc. for something that is not true (the best practices, the third task for higher education).
Poiis and military to protect the country after all the internal threat.
I think it is that - like many scientists, etc.
Say "Jesus is and call ..." (eternal life) =
we must of course have strong reasons, posiitoner as it was before - the death penalty in the past (when the religion was not a private matter or easy).
See, democracy (majority) do not want it =
sub-mm would simply liquidate / dead skitstöveln UlfEkman.
Larger bluff in Sweden.
Quotes like "do not like when it clinks but when it rustle."
In a Christian context leeende wolf in fårakläder. Sen personlighetspsykologi = review and assess the life of evil (skitstövlarna, known for it).
Relations with the Russians and Israelis ...
2 cases of fraud (the house 6.6 million, as has been said and nothing in the U.S as I read on jinge - do not read more into the University of electricity etc.).
Several of offence on the economic front (right in rem, etc.).

www.silobreaker.com

 
Ingen bild

Kakan

31 juli 2008 18:49

Nån mer än jag som itne fattar nåt av den där långa engelska kommentaren...?

 
stort och smått

stort och smått

31 juli 2008 19:34

Hm... Var det inte någon annan som hade fått en konstig och ganska otrevlig kommentar av någon som hette Björn? Vem sjutton var det? Tyvärr minns jag inte...

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kusinen

31 juli 2008 22:37

fattar nada .... :/

men jag SAKNAR soffan och AC:n och småpratet med Kakan och småkusinerna *sakna massor*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaka Fåni - 17 augusti 2008 14:48

  Nu kommer det inte fler inlägg här utan jag håller på och flyttar över alla inlägg till följande adress:   http://kakafoni.wordpress.com     http://www.vildawebben.se ...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:40

  Del två... lilla hallen ink. stora klädskåpet där och bokhyllan mitt emot, brödburksbänken och bänken i hallen, sovrummet...skrot och åter skrot och massor med damm :-o 3 timmar, nu har jag bara 7 rum kvar, 2 badrum och tvättstuga och med denna ta...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:23

  Jag har sett att det finns lite olika topplistor här på Bloggagratis... och hur enkelt är det att bli med där... :-(   Mest kommenterad... Inte en chans, ingen kommenterar ju mina tröök (?) inlägg så där har jag varit med EN gång och då nästan sis...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 23:22

  Inget för den lättskämda att se på men... hur tusan gör han det här tricket? ...

Av Kaka Fåni - 16 augusti 2008 00:20

  Lillflickan har nu äntligen kommit in på gymnastik efter att jag har fått köa i över ett år. Hon vill så gärna gå på gymnastik men min egen glädje över att äntligen ha fått en plats till henne har nu börjat blandas upp med en massa oro.   Ja...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards