Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Kaka Fåni - 7 juli 2008 14:39


DET RÄCKER NU, TACK!!

Av Kaka Fåni - 7 juli 2008 09:58


12 grader varmt, kraftig blåst och *trumvirvel*... regn. Nu är jag faktiskt less på det här, nu får det ta mej tusan SLUTA regna och vara kallt :-(


Måste cykla ner på stan och göra en del ärenden och jag har verkligen INGEN lust alls att gå ut *suck* jag kommer garanterat att frysa och måsta cykla med vantar fast det snart är mitten av juli :-(


Detta eländiga väder ska nu hålla på hela veckan ut och vi som planerar en husvagnstur till Gävletrakterna till slutet av veckan *suckar igen* Kommer väl få börja campinglivet med att prova på dåligt väder... En erfarenhet rikare är väl det enda positiva jag kan se med det...


Allt regnande gör att buskarna växer (positivt!) men det gör också att ogräset växer så på vissa delar har ogräset blivit lika högt som halva buskarna :-o Med andra ord läggs nu rensa ogräs till att göra listan på denna s.k semester... får väl göra det under ett paraply alt. använda parasollet som paraply och flytta det vart efter jag är...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker bloggen?
 En vän
 Någon ur familjen
 En som råkat komma fel
 En tillfällig gluttare
 En återkommande gluttare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards